Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.05.2011 23:24 - МОЯТА ЦВЕТНА ГРАДИНКА - ЛАЛЕТАТА
Автор: magnoliya Категория: Хоби   
Прочетен: 23266 Коментари: 44 Гласове:
43

Последна промяна: 23.05.2011 17:05

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

             Лалета, лалета: красиви, свенливи лалета . . .


image


image


image


image


image


image


image


image


image


image


image


image


image


image


image


image


image


image


image


image


image


image


image


image


image


image


image


image


image


Тагове:   лалета,   красиви,   свенливи,


Гласувай:
43



1. malchaniaotnadejda7 - Много са хубави, Радке, благодаря ти!...
22.05.2011 23:31
Като нереални... Толкова красота са побрали. Ти ли ги създаваш да са такива, вероятно ги отглеждаш от години? Какво се изисква, за да отгледаш такива хубави лалета? Освен да ги обичаш, разбира се. Те са целогодишни, нали? Извинявай за глупавите въпроси, но се уча:) Искам да си посадя в Копривщица, в двора. Нямам лалета. Там им казваме "лули":) Поздрави за постинга!:)
цитирай
2. razkazvachka - Великолепните ти лалета - и защо ги обра:))))
22.05.2011 23:41
а до стената греят жълти перуники, май?
цитирай
3. magnoliya - malchaniaotnadejda7,
22.05.2011 23:59
отдавна отглеждам лалета. Тези остролистните ми ги подари в началото на седемдесетте години моята баба и се стремя да не ги загубя, защото са ми много ценни.
Лалетата са луковични, засяват се есента и през пролетта ни радват с красивите си цветове.
Благодаря за поздравите, подобно!
цитирай
4. magnoliya - razkazvachka,
23.05.2011 00:15
здравей!
Лалетата, които отглеждам са достатъчно, има и за букети. Във вазата са само червени и са по повод Великден.
Да, жълтите перуники греят там, много са нежни.
Благодаря ти!
цитирай
5. stela50 - Не мога да откъсна очи ...такава красота .
23.05.2011 00:59
Всичките са приказни ...но белите лалета ме грабнаха и
два пъти се върнах при тях . какво говоря ,цялата градинка - и другите
цветенца ,които надничат - великолепие .
Благодаря ти за споделената хубост !
цитирай
6. magnoliya - Благодаря!
23.05.2011 01:13
Наистина всички са красиви, но белите са по-нежни, затова "грабват".
И аз благодаря за коментара, приятни почивни дни!
цитирай
7. scarlety - Добро утро!
23.05.2011 06:37
Напълниха ми се очите с цветове:) Пъстрите лаленца са страшно красиви!:)
Зареди ме с настроение,Магнолия!
Хубави празнични дни!:)
цитирай
8. tota - Винаги, когато надникна тук очите ми натежават....
23.05.2011 08:04
Не само от възхитата по цветята, които си отгледала, а от спомена, който нося по мамината градина!
Благодаря ти, Радка!
Прегръщам те!
Хубави, празнични дни!
цитирай
9. lilims - Започнах денят си с красотата на ...
23.05.2011 08:11
Започнах денят си с красотата на твоята градина-благодаря!!!!!!!!!
цитирай
10. bven - Много красиви лалета имаш, Магнолия!
23.05.2011 09:52
Напълни ми се окото с тази красота. Цветовете са приказни. Сигурно е много приятно да ги гледаш и им се радваш всеки ден. Де такова щастие за всички! Благодаря ти за приятната отмора и хубав ден!:)))
цитирай
11. magnoliya - Добро утро, scarlety!
23.05.2011 09:53
Приятно ми е, че съм те заредила с настроение в този топъл майски ден!
Пъстрите лалета са хубави, идеята ми беше всеки от вас, които посещава блога ми да види какво може да сътвори природата.
Благодаря, хубави празнични дни и на теб!
цитирай
12. magnoliya - Здравей tota!
23.05.2011 10:00
Цветята са хубави, но още повече спомените за близките ни хора, които са свързани със цветята, които са отглеждали. Затова и аз се стремя да запазя нашите цветя, отглеждани от майки и баби.
Благодаря за хубавия коментар, слънчеви празнични дни ти желая!
цитирай
13. magnoliya - lilims,
23.05.2011 10:16
особено приятно ми е, че си започнала новият ден с красотата на градинката ми!
Желая да ти е приятно и красиво през цялата пролет!
Приятни празнични дни!
цитирай
14. magnoliya - Привет bven!
23.05.2011 10:27
Красиви са лалетата, приятно ми е да им се радвам. Ето, порадвайте се и вие и денят ви ще стане по-хубав и слънчев!
Приятни почивни дни!
цитирай
15. iliada - Много са красиви!
23.05.2011 10:58
Подрави!
цитирай
16. magnoliya - iliada,
23.05.2011 11:21
благодаря ти за коментара!
Специално за теб съм снимала цветята във вазата. Обичаш да рисуваш, пробвай таланта си, успех!
цитирай
17. megg - Прекрасни са!
23.05.2011 12:55
И когато греят под небето, и когато се оглеждат в огледалото!
Браво на теб! :)))
С благодарност за уханното и цветно настроение, с пожелание за светъл празник!
цитирай
18. magnoliya - megg, благодаря ти!
23.05.2011 13:30
Навсякъде цветята са прекрасни, затова им се радваме!
Радвам се за уханното и цветно настроение, приятно изкарване на празника!
цитирай
19. tili - Prekrasni sa!
23.05.2011 13:56
Всеки твой цветен пост ме зарежда с толкова положителна енергия:)
Благодаря ти!
цитирай
20. magnoliya - tit, благодаря!
23.05.2011 14:21
Приятно ми е, че съм допринесла за зареждането с положителна енергия!
Бъди щастлива днес и на утрешния светъл празник!
цитирай
21. monaliza121 - Разкошни са! Особено белите, като ...
23.05.2011 14:35
Разкошни са! Особено белите, като булки светят!:))
цитирай
22. magnoliya - Благодаря за коментара!
23.05.2011 16:27
Хубави са всички лалета, но белите са по-нежни.
Лек ден и приятно изкарване на 24 май!
цитирай
23. yotovava - Тази година боднах едно от рошавите,
23.05.2011 17:23
то цъфна, но интересно, останалите не пожелаха.
Да видим догодина :)))))))

Поздрави
Валя
цитирай
24. bogomil - Ето тук е раят!
23.05.2011 19:23
Ето, че дойдох и в тази част на райската градина. Прекрасна сесия сте направилa с разноцветни лалета. Имате и прекрасен фотоапарат с отлична разделителна способност. Чудни багри. кой ги е изваял тия красиви цветя.!? Най- изкусния вачтел- нейно величие Прородата, Господ Бог или самата вие!?. Лалетата са моята страст! Аз имам предимно едри червени холандски лалета, пренесени от русенско, от моето село. Имахме намерение с един мой зет, съпруг на моя братовчедка, когото обочах като брат, да отглеждаме от хопландските лалета и да ги продаваме на едро. Той беше проучил, че много се търсят. Бях засял в градината на родното ми село една определена площ. Извадените грудки стояха няколко години на тавана на къщата ни там. От горещината бяха почти загинали. Вкарах ги в старопланинската ми сегашна градина и всички се хванаха. Сега цъфтят, въпреки че не съм ги вадил с години. Хотата- туристи, виладжии и други като минават се радват, гласно се наслаждават. Давам предимно на дамите по някое лаленце. Сега ги отглеждам разбира се за собствена консумация, а не с трърговска цел, но са много. Не ми стига времето от многото друга работа там , за да полагам грижите, които вие полагате. Дори не ги поливам и не ги копая и пак дават разкошни едри цветове. В попследно време ми прави впечатление, че като се отреже дадено лале същата грудка следващата година не дава цвят, но се появява цвят от друга самозародила се до нея. Не знам дали и вие сте забелязала това явление. Миналата година в края на април бях в Истанбул. по време на техния национален празник на Републиката. В града има много градинки. засадени с много, невероятно много и разноцветни лалета, част от които показвате и вие. Освен разноцветни в най-различни багри имаше лалета в необичайни е невиждани от мен форми. Интересното е, че турците претендират , че те са родината на лалетата, и че холандците са ги внесли от тях. Миналата година Истанбул беше овявен за културна столица на Европа, въпреки че те не са в Европейския съюз.
Уважаема Магнолия,
Посрещате големия славянски и типично български празник 24 май с много цветя!
Честит да бъде този ден. Омаян от наслада и опиянен ит благоуханния аромат на великолепнте ви красиви цветя, с ваше позволение напускам чудната ви градина с пожелания за здраве, късмет благоплучие и успехи в по нататъшната ви дейност със завидното ( благородния смисъл на думата) хоби.

http://www.youtube.com/watch?v=svJaP_s24BE&NR=1

Лека вечер, весело и приятно прекарване на утрешния празник!

www.bogomil.blog
цитирай
25. kasnaprolet9999 - Много са красиви, обожавам лале...
23.05.2011 20:19
Много са красиви, обожавам лалетата. Голяма си сладурана. Весел празник утре.
цитирай
26. hatanasov - Красотата ще спаси света!
23.05.2011 22:50
Липсват само черни лалета.
цитирай
27. magnoliya - yotovava,
23.05.2011 22:58
ще изчакаш, и следващата година ако не цъфне, да знаеш че някое "попово прасе" си го е хапнало.
Благодаря за коментара и поздравите, приятен празничен ден утре!
цитирай
28. magnoliya - Благодаря за коментара bogomil!
23.05.2011 23:13
Снимките на цветята ги правя с ДжиЕсЕм "Панасоник" /ето че направих реклама/.
Шарените лалета са красиви, защото явно се опрашват сами и се получават тези багри - червено-жълти и лилаво-бели. Интересното е, че холандските лалета си остават червени и не се опрашват с другите основни цветове.
И аз бях чела някъде, че Турция е родината на лалетата, но коя е истината, никой не може да каже.
Благодаря за поздравите, приятен празничен ден и всичко най-добро!
цитирай
29. magnoliya - kasnaprolet9999, здравей!
23.05.2011 23:17
Радвам се, че обожаваш лалетата! С голямото си разнообразие от багри и форми на цвета те радват очите ни.
Благодаря за коментара, весел празник и на теб утре!
цитирай
30. magnoliya - Да, hatanasov,
23.05.2011 23:22
наистина красотата ще спаси света!
Имах и черни лалета, но тази година не цъфнаха. И аз като yotovava ще очаквам следващата пролет да цъфнат.
Лека вечер и приятен празничен ден утре!
цитирай
31. 4aiotgluhar4e - Е-хааа, красота!
27.05.2011 00:25
Много обичам рошави лалета! И жълти :)
цитирай
32. magnoliya - Да,
27.05.2011 00:40
красотата е навсякъде около нас, където има цъфнали цветя, треви, храсти!
А рошавите лалета са много интересни, като накълцани с ножица.
цитирай
33. nbrakalova - Красива градина
27.05.2011 08:56
с любимото ми цвете! Радвам се, че попаднах на нея! Все така да сте вдъхновена в поддържането й и споделянето.
цитирай
34. compassion - В Холандия имаме един парк "Keukenhof "
27.05.2011 11:26
Много е красиво там, изобилие от цветя...
но при теб усещам любов!
http://www.keukenhof.nl/ru/
цитирай
35. ivankalilova - Прекрасни са лалетата ти! Тай...
27.05.2011 17:07
Прекрасни са лалетата ти!
Тайничко ти завидях, за богатото цветово разнообразие!
Поздрави!:)))
цитирай
36. magnoliya - Е,
27.05.2011 21:57
това е благородна завист.
Събирала съм ги много години, не съм мислила, че ще дойде ден хората от различни краища на България да ги видят.
Благодаря ти, приятна вечер!
цитирай
37. ckarlet - Цветно и много красиво! Браво на ...
29.05.2011 13:13
Цветно и много красиво! Браво на теб!
цитирай
38. magnoliya - Благодаря, ckarlet
29.05.2011 13:57
за коментара!
Цветно и красиво е, приятно ми е че ти харесва!
Слънчев неделен ден ти желая!
цитирай
39. atil - Лалето ми е любимо цвете, още повече ...
29.05.2011 16:39
Лалето ми е любимо цвете,още повече когато разбрах,че са го използвали като орнамент за украса а и в хералдиката за да визират знака на рода Дуло...!
цитирай
40. magnoliya - Привет atil!
29.05.2011 21:53
Лалетата са красиви, а в днешно време и с голямо разнообразие от багри, затова са любими на много хора.
Ето че научих нещо ново за цветята, свързани с рода Дуло!
Благодаря ти, приятна вечер!
цитирай
41. martiniki - надничам тук няколко пъти:)
01.06.2011 16:20
чудни са! любими от детството, баба ги гледаше във всякакви цветове и видове
цитирай
42. magnoliya - Надничай martiniki,
01.06.2011 21:02
щом ти е приятно! И аз така правя, когато ми хареса нещо.
Ех, ще си спомняме за любимите баби, за цветята и за още такива прекрасни неща, които вече ги няма!
Благодаря ти, лека и приятна вечер ти желая!
цитирай
43. aqualia - Лаляно е при теб!
02.06.2011 21:39
Много лаляно е при теб!
Отгледах си на любими цветя. В този сезон са толкова чисти, приличат ми на гълъби, не знам защо. Надежда и завършеност в едно. Чудесна ти е градинката...
цитирай
44. magnoliya - Благодаря ти!
02.06.2011 22:37
Времето е такова, пролетно "лаляно". А лалетата са шарени, затова може би приличат на гълъби.
Приятно ми е, че си тук!
Лека вечер!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: magnoliya
Категория: Хоби
Прочетен: 2292112
Постинги: 91
Коментари: 2644
Гласове: 13851
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930